Reiswegen worden berekend.
III

HOE ZIET JOUW NIEUW BUSPLAN ERUIT?

This is an error message!
BEKIJK DEZE ROUTE OP DE KAART
II

64
NAAMSEPOORT -BORDET STATION

Lijn 64 is vaak het slachtoffer van overvolle voertuigen tussen Naamsepoort en Cortenbach en zou bussen moeten hebben met een grotere capaciteit. Het is ook nodig om de bediening van de residentiële wijken van Haren, die in volle ontwikkeling zijn, te versterken en te diversifiëren.

De nieuwe lijn

De nieuwe lijn 64 zal een nieuwe reisweg kennen vanuit Sint-Vincentius richting Bordet Station en zal worden bediend met gelede bussen. De bediening van Haren zal niet verzekerd worden door lijn 64, maar wel door 2 andere lijnen (65 en 80).  

  • (Gelede) bussen met grotere capaciteit voor meer plaats en meer comfort. 

 

OUDE ROUTE
BEKIJK SCHEMA
NIEUWE LIJN
64
info
HUIDIGE LIJN
64

HUIDIGE LIJN
64
 

MACHELEN
KERK MACHELEN
RAEDEMAEKERS
KASTEEL BEAULIEU
WITLOOF
TWYENINCK
OMNISPORT HAREN
KORTENBACH
HAREN-ZUID STATION
TWEEDEKKER
VANDENHOVEN
SINT-VINCENTIUS
FONSON
VREDE
OUD KAPELLEKE
ONZE-LIEVE-VROUW
CONSCIENCE
BICHON
JOSAPHAT
CHAZAL
VADERLAND
DAILLY
BRABANCONNE
AMBIORIX
PALMERSTON
LIVINGSTONE
MAALBEEK
TOULOUSE
TRIER
LUXEMBURG
WETENSCHAP
TROON
NAAMSEPOORT

NIEUWE LIJN
64
info

BORDET STATION
+
Verbinding met
VANDENHOVEN
+
Verbinding met
SINT-VINCENTIUS
+
Verbinding met
FONSON
+
Verbinding met
VREDE
+
Verbinding met
OUD KAPELLEKE
+
Verbinding met
ONZE-LIEVE-VROUW
+
Verbinding met
CONSCIENCE
+
Verbinding met
BICHON
+
Verbinding met
JOSAPHAT
+
Verbinding met
CHAZAL
+
Verbinding met
VADERLAND
+
Verbinding met
DAILLY
+
Verbinding met
BRABANCONNE
+
Verbinding met
AMBIORIX
+
Verbinding met
LIVINGSTONE
+
Verbinding met
MAALBEEK
+
Verbinding met
TOULOUSE
+
Verbinding met
TRIER
+
Verbinding met
LUXEMBURG
+
Verbinding met
WETENSCHAP
+
Verbinding met
TROON
+
Verbinding met
NAAMSEPOORT
+
Verbinding met

De CO2-uitstoot voor dit traject is 847g. Met de auto zou dit 1217g zijn. (Berekenmethode).

Om de gemiddelde CO2 uitstoot (in gram) van uw reis met het openbaar vervoer te kennen, gebruiken we de volgende methode: de lengte van uw traject in km vermenigvuldigd met de gemiddelde uitstoot factor per passagier en per kilometer van de MIVB-voertuigen.
De gemiddelde uitstoot factoren van de MIVB-voertuigen zijn de volgende:

  • Metro: 20g CO2 /(km*passager)
  • Tram: 30g CO2 /(km*passager)
  • Bus: 110g CO2 /(km*passager)
  • Trein (NMBS): 26g CO2 /(km*passager)

Het resultaat wordt vergeleken met de uitstoot van een wagen die hetzelfde traject volgt. De lengte in kilometer van uw traject wordt vermenigvuldigd met de gemiddelde uitstootfactor per passagier en per kilometer van een wagen.
Gemiddelde uitstootfactor van een wagen is 158g CO2 /(km*passagier)

Meer info over deze lijn
II
This is an global error message!